-
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний обл...
Набір включає шість ресурсів, для державної та кооперативної черги відповідно: - Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); - Список... -
Дані про електронні петиції, що надійшли до Львівської міської ради, у тому ч...
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції. -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Звернення на гарячу лінію міста 2017
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2018 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2018 році, категорія та суть звернення, географічні координати
Ви можете отримати доступ до цього реєстру через API (see Документація API).